De uitdaging
DermaCare Skin Shop kwam naar Cross Internet met de behoefte aan vernieuwing van hun verouderde website. Ze wilden een nieuwe website die perfect aansloot bij de hoogwaardige producten en huidcoaching die ze aanbieden. Het was essentieel dat het kleurenschema en de sfeer van de nieuwe website naadloos aansloten bij de uitstraling van de clinic zelf, om zo een consistente merkervaring te creëren. Daarnaast wilden ze bezoekers de mogelijkheid bieden om gratis productadvies te ontvangen en online huidcoaching aan te bieden voor klanten, waardoor een geïntegreerd en gebruiksvriendelijke oplossing nodig was. Dit was een uitdaging die Cross Internet graag aanging, met als doel een moderne en functionele website te creëren die perfect paste bij de behoeften en waarden van DermaCare Skin Shop.De oplossing
Cross Internet heeft DermaCare Skin Shop voorzien van een compleet nieuwe webshop die perfect aansluit bij hun behoeften. Met een grondig markt- en zoekwoordenonderzoek ontwikkelen we een doordachte contenstrategie. Hierop voortbouwend hebben we een geavanceerde webshop ontworpen en ontwikkeld, die de producten van DermaCare Skin Shop optimaal presenteert.We hebben de website uitgerust met een duidelijke zoekfunctie, waardoor klanten gemakkelijk de gewenste producten kunnen vinden. Daarnaast zijn er filters toegevoegd om klanten te helpen bij het verfijnen van hun zoekopdrachten, waardoor de gebruikerservaring wordt verbeterd. Deze geïntegreerde oplossingen stellen DermaCare Skin Shop in staat om hun klanten een naadloze en efficiënte online winkelervaring te bieden, waardoor de klanttevredenheid wordt verhoogd en de conversieratio wordt verbeterd.
Vragenlijst voor gratis productadvies
Cross Internet heeft een innovatieve oplossing ontwikkeld om het proces van gratis productadvies bij DermaCare Skin Shop te stroomlijnen. We hebben een online vragenlijst gecreëerd waar bezoekers verschillende vragen kunnen beantwoorden en foto's/video's van hun specifieke huidproblemen kunnen uploaden. Dit stelt de huidspecialisten van DermaCare Skin Shop in staat om een inzicht te krijgen in de individuele behoeften en gewenste huidconditie van de klant. Met deze informatie kunnen de huidspecialisten vervolgens gratis productadvies geven binnen een chatomgeving, waarbij ze direct kunnen communiceren met de klant. Deze gepersonaliseerde aanpak zorgt voor een efficiëntere en effectievere manier om klanten te ondersteunen bij het vinden van de juiste skincare producten.
Online huidadvies door ervaren huidspecialisten
We hebben een op maat gemaakte chatfunctie geïntegreerd, waardoor bezoekers persoonlijk huidadvies kunnen krijgen van de ervaren huidspecialisten. Binnen de chatomgeving van DermaCare Skin Shop ontvangen klanten advies over de producten die ze het beste kunnen gebruiken en wordt er een intake gesprek ingepland. Klanten ontvangen een E-book met advies en een sample pakket. Indien nodig wordt er aanvullend een afspraak ingepland voor verdere behandeling in de DermaCare Skin Clinic. Deze geïntegreerde aanpak zorgt voor een naadloze communicatie tussen DermaCare Skin Shop en de klant, waardoor een optimale ondersteuning wordt geboden voor het bereiken van een gezonde huid.
Google Ads
Naast het ontwerpen en ontwikkelen van de website voor DermaCare Skin Shop ondersteunen wij ook met de Google Ads campagnes. Met onze expertise op het gebied van online adverteren, hebben wij effectieve advertentiecampagnes opgezet gericht op het stimuleren van conversies.
Het regelmatig analyseren en optimaliseren van de Google Ads campagnes zorgt voor optimaal resultaat. Benieuwd wat wij voor jouw onderneming kunnen betekenen? Aarzel niet en neem vrijblijvend contact op!
Plan een gratis en vrijblijvende intake
Ben je benieuwd wat Cross Internet voor jou kan betekenen? Neem contact op en plan een gratis en vrijblijvende intake sessie.
Gratis consult